Spørgsmål og svar
Spørgsmål og svar


Ordrebekræftelse sendes via e-mail kort tid efter din ordre er bekræftet og betalt. Det sker også at denne fanges op af et spamfilter. Det er desværre ikke noget vi har kontrol over, men du kan tjekke i din spammail dersom du ikke finder den i indboksen.

Log ind med dit brugernavn og passord. Gå derefter ind på "Min side" og klik på "Tilføj ny adresse". Tilføj den nye adresse og klik "Sæt som standard". Slet derefter den gamle adresse ved at vælge den under "Alternative adresser" og tryk på "Slet". Du kan registrere flere adresser og enkelt bytte mellem hvilken du vil have som standard. Skal du bruge en anden adresse for en specifik bestilling så kan du ændre den selv inde på betalingssiden.

Det er per i dag desværre ikke muligt at hente varene direkte hos os.

Nej, desværre. Men vi har vores søsterbutikker af Cocopanda i Sverige, Finland og Norge (BliVakker.no). Du må gerne bestille derfra dersom du opholder dig i et af disse landene.


Da kan det være at du har lagt ind fejl email da du bestilte. I de tilfælde vil du ikke modtage ordrebekreftelsen, men dersom du fuldførte bestillingen vil den sendes til adressen opgivet på ordren. Har du spørgsmål knyttet til ordren, kan du kontakte kundeservice via ‘min side’ så vil de kunne finde ordren.


Du kan tjekke ordrestatus og pakkesporing ved at gå ind på ”Mine ordre”. Der finder du sporingslinken tilknyttet din ordre.

Hvis du betaler med kort eller MobilePay bliver betalingen registrert med en gang. Efter at betalingen er registrert hos os vil varene blive pakket og sendt. Normal leveringstid er 1-2 hverdager fra vi har registrert betalingen.

Dersom du er så uheldig at have modtaget en defekt vare, beder vi dig registrere en reklamationssag. Logg ind på "Min Side" og gå til ”Kundeservice”. Registrer en sag i kategorien "Garanti / reklamation".

For at give besked til os om at en vare mangler kan du logge dig ind på "Min side" og gå til ”Kundeservice”. Registrer en sag i kategorien "Fejl ved leverancen".

Du har 30 dages fortrydelsesret når du køber varer fra os. Fortrydelsesretten forudsætter at varen leveres tilbage i væsentlig samme stand og mængde. Det vil sige at du kan ikke fortryde købet hvis du har brudt forseglingen/plumberingen på produktet til personlig pleje og lignende. Skulle du returnere en brugt vare vil vi reduserer tilbagebetalingen tilsvarende værdireduktionen.
Den bedste måde at registrere en fortrydelses sag er at registrere en sag i denne kategori. Her vil vi kunne give dig nyttig information og du vil have en sagsnummer at referere til når du skal sende varen tilbage.

Medlemmer får fri retur.

Du må selv dække returfragt i fortrydelsessager. Kontakter du os via "min side" så får du en færdig frankeret returseddel og vi fratrækker et fast returbeløb på kr 59,- når returen er behandlet. Det betyder også, at du må betale returfragten på kr 59,- på din Klarna faktura hvis du sender alle produkter tilbage. Du kan også returnere pakken selv ved at betale porto på postkontoret. Bemærk at det gøres på egen risiko, og vi vil ikke kunne behandle sagen før vi modtager den returnerede vare. Det er også vigtigt at du vedlægger en seddel med dit navn og ordrenummer sådan at vi enkelt kan finde din profilen i vores systemer. Vi forpligter  os til at tilbagebetale beløbet inden 14 dager fra modtagelse af retursendingen.

For at returnerer en vare må du gøre følgende:

  • Tryk dernæst på "kundeservice" og så på den lyserøde knap "lav ny henvendelse"
  • Læs den nødvendige info og retningslinjer, og vælg hvilken ordre henvendelsen drejer sig om.
  • Vælg produkt og tryk på den lyserøde/grå knap "fortsæt"
  • Her uploader du billedet af produktet (dette gør det enklere for os at vurdere sagen bedre som helhed)
  • Tryk på den lyserøde knap "returner varerne" - behøver du en feedback i sagen fra kundeservice, trykker du på "skriv til kundeservice"
  • ”Returner varerne” – her vil du igen kunne uploade billede (vi opfordrer dig til at gøre det, da det som oftest gør behandlingesprocessen kortere og enklere)
  • Længst nede er der mulighed for at knytte en kommentar til returneringen, hvis det er nødvendigt. Tryk derefter "send svar".

Du kan melde dig på vores nyhedsbrev ved at registrere dig som en ny bruger og krydse af undervejs i registreringen at du ønsker at modtage nyhedsbrevet. Hvis du allerede er kunde hos os og ønsker at melde dig på eller af kan du gøre det via "Min side". Sæt kryds for nyhedsbrev dersom du ønsker at modtage, eller fjern krydset dersom du ikke ønsker at modtage nyhedsbrev. 

Du kan også melde dig af nyhedsbrevet ved at klikke linken som kommer i bunden af hvert nyhedsbrev.

For at blive medlem i Kundklubben, må du første have en aktiv profil hos os. Hvis du ikke allerede har en kundeprofi hos os kan du oprette en her.
Har du allerede en aktiv profil hos os, skal du blot logge ind på din kundeprofil og samtykke til at cocopanda.dk kan sende dig information om markedsføringsaktiviteter via E-mail og SMS.

For at kunne benytte dig af medlemsfordelene krever det at du er indlogget på din kundeprofil. Medlemskabet er aktivt så længe du måtte ønske og du kan enkelt forandre dine samtykker inde på «Min profil» via «Min side», eller ved at tage kontakt med vores kundesupport.

Du kan se alle medlemsfordelene i vores kundeklubben her

Dersom du har modaget en aktiveringsmail og bruger linken som står i e-mailen, er det svært viktigt at du bruger hele linken. For at være sikker på det kan du markere og kopiere hele linken, for at derefter sætte den ind i browseren. Enkelte e-mail-læsere kan dele op linken over to linjer sådan at bare halve adressen kommer med når du klikker.

En anden årsag kan være at du har ændret eller mistet dit passord. Hvis du trænger at få tilbagestillet passordet kan du følge linken "Glemt din adgangskode? Klik her!" i påloggingsvinduet. Skriv ind din e-mailadresse og klik "nulstil passord". Da vil du modtage en e-mail med linket for nulstilling af passord. NB! Det er viktigt at e-mail adressen du er registreret med er aktiv, ellers vil du ikke kunne modtage linket for nulstilling af passord.

Ja. Logg på med din e-mailadresse og passord. Gå derefter ind på "Min side" og tryk på "Ændre passord". Skriv ind dit gamle passord for at bekræfte og skriv nyt passord i de to andre felter. Klik derefter på knappen "Ændre passord".

Ja, alle priser på Cocopanda.dk inkluderer dansk moms (25%).

Af og til kører Cocopanda.dk kampanjer med rabatkoder. Disse deler vi ud via nyhedsbrev og konkurranser.