Spørgsmål og svar
Spørgsmål og svar


Ordrebekræftelse sendes via e-mail kort tid efter din ordre er bekræftet og betalt. Det sker også at denne fanges op af et spamfilter. Det er desværre ikke noget vi har kontrol over, men du kan tjekke i din spammail dersom du ikke finder den i indboksen.

Log ind med dit brugernavn og passord. Gå derefter ind på "Min side" og klik på "Tilføj ny adresse". Tilføj den nye adresse og klik "Sæt som standard". Slet derefter den gamle adresse ved at vælge den under "Alternative adresser" og tryk på "Slet". Du kan registrere flere adresser og enkelt bytte mellem hvilken du vil have som standard. Skal du bruge en anden adresse for en specifik bestilling så kan du ændre den selv inde på betalingssiden.

Det er per i dag desværre ikke muligt at hente varene direkte hos os.

Nej, desværre. Men vi har vores søsterbutikker af Cocopanda i Sverige, Finland, Tyskland og Østrig. Du må gerne bestille derfra dersom du opholder dig i et af disse landene.


Da kan det være at du har lagt ind fejl email da du bestilte. I de tilfælde vil du ikke modtage ordrebekreftelsen, men dersom du fuldførte bestillingen vil den sendes til adressen opgivet på ordren. Har du spørgsmål knyttet til ordren, kan du kontakte kundeservice via ‘min side’ så vil de kunne finde ordren.


Du kan tjekke ordrestatus og pakkesporing ved at gå ind på ”Mine ordre”. Der finder du sporingslinken tilknyttet din ordre.

Hvis du betaler med kort, Dankort eller MobilePay bliver betalingen registrert med en gang. Efter at betalingen er registrert hos os vil varene blive pakket og sendt. Normal leveringstid er 1-2 hverdager fra vi har registrert betalingen.

Dersom du er så uheldig at have modtaget en defekt vare, beder vi dig registrere en reklamationssag. Logg ind på "Min Side" og gå til ”Kundeservice”. Registrer en sag i kategorien "Garanti / reklamation".

For at give besked til os om at en vare mangler kan du logge dig ind på "Min side" og gå til ”Kundeservice”. Registrer en sag i kategorien "Fejl ved leverancen".

Nej. Ønsker du at returnere en vare som en fortrydelsessag må du selv betale returfragten. Vi betaler tilbage prisen du har betalt for varen såfremt varen leveres tilbage inden fortrydelsesfristen, som er 30 dager efter modtagelse af vare. Videre er det viktigt at varen returneres i samme mængde og tilstand som da du modtog den. Det vil sige at du ikke kan fortryde købet hvis du har brudt forseglingen på produkter til personlig pleje og lignende.

NB! Vi anbefaler på det stærkeste at du registrerer en sag under ”Kundeservice” i kategorien "30-dages fortrydelsesret". Venligst ikke send ind varen før du har fået svar fra os. På denne måde går fortrydelsesprocessen så smidigt som muligt.

Du kan melde dig på vores nyhedsbrev ved at registrere dig som en ny bruger og krydse af undervejs i registreringen at du ønsker at modtage nyhedsbrevet. Hvis du allerede er kunde hos os og ønsker at melde dig på eller af kan du gøre det via "Min side". Sæt kryds for nyhedsbrev dersom du ønsker at modtage, eller fjern krydset dersom du ikke ønsker at modtage nyhedsbrev. 

Du kan også melde dig af nyhedsbrevet ved at klikke linken som kommer i bunden af hvert nyhedsbrev.

Det gøres inde på ‘min side’ og derefter ‘min profil’. Her finder du log ud knappen.

Dersom du har modaget en aktiveringsmail og bruger linken som står i e-mailen, er det svært viktigt at du bruger hele linken. For at være sikker på det kan du markere og kopiere hele linken, for at derefter sætte den ind i browseren. Enkelte e-mail-læsere kan dele op linken over to linjer sådan at bare halve adressen kommer med når du klikker.

En anden årsag kan være at du har ændret eller mistet dit passord. Hvis du trænger at få tilbagestillet passordet kan du følge linken "Glemt din adgangskode? Klik her!" i påloggingsvinduet. Skriv ind din e-mailadresse og klik "nulstil passord". Da vil du modtage en e-mail med linket for nulstilling af passord. NB! Det er viktigt at e-mail adressen du er registreret med er aktiv, ellers vil du ikke kunne modtage linket for nulstilling af passord.

Ja. Logg på med din e-mailadresse og passord. Gå derefter ind på "Min side" og tryk på "Ændre passord". Skriv ind dit gamle passord for at bekræfte og skriv nyt passord i de to andre felter. Klik derefter på knappen "Ændre passord".

Ja, alle priser på Cocopanda.dk inkluderer dansk moms (25%).

Af og til kører Cocopanda.dk kampanjer med rabatkoder. Disse deler vi ud via nyhedsbrev og konkurranser.