
Hvordan handler jeg
Det er enkelt og sikkert at handle hos os. Du kan selv vælge, om du vil oprette en kundeprofil eller foretage en handel som gæst. Hvis du handler som gæst, logger du ikke ind, men registrerer kun din e-mail og leveringsinformation. Alle bestillinger, du foretager som gæst, vil blive registreret på din e-mail, og du kan til enhver tid oprette en kundeprofil og få adgang til dine tidligere bestillinger.
Ved hjælp af vores søgefunktion på hjemmesiden kan du nemt finde de produkter, du er interesseret i. Du kan også filtrere efter forskellige kategorier for at finde de produkter, der er relevante for dig og dine ønsker.
Når du har fundet et produkt, du ønsker at købe, trykker du på "køb", og det bliver lagt i indkøbskurven (Nb! hvis der står ”vis” i stedet for ”køb”, betyder det at der findes flere alternativer for det valgtet produkt eks. 50ml, 100ml. mv). Du kan også trykke på hjertet for at tilføje produktet til din ønskeliste, så gemmes det til senere.
For at komme direkte til indkøbskurven finder du ikonet øverst i højre hjørne. Hvis du har en rabatkode eller gavekort, skal koden tilføjes i indkøbskurven, inden du går til kassen. Kontroller indholdet, inden du fortsætter.
Næste trin er at sikre, at oplysningerne på ordren er korrekte. Navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer må kontrolleres. Hvis alt stemmer, vælger du betalingsmetode og bekræfter bestillingen.
På Cocopanda.dk kan du velge mellem flere betalingsmuligheder:
Klarna: Vi samarbejder med Klarna for at tilbyde dig fleksible og enkle betalingsmåder, sådan at du kan handle hvad du vil, når du vil. Læs mere her
MobilePay: Vi tilbyder også betaling med MobilePay, hvis du har en smartphone der er sat op til MobilePay - og en konto der er forbundet til et betalingskort (Dankort, Visa, MasterCard, Maestro eller Visa Electron). Vælg MobilePay i kassen og følg vejledningen for at betale over mobilen. Du skal være 15 år for at bruge MobilePay.
3D secure er en ekstra sikkerhedsfunktion i forbindelse med online kortbetalinger. 3D Secure er også kendt som "Verified by Visa" eller "MasterCard Secure Code". Det er bankens beslutning at tilbyde denne funktion til forbrugeren. Klarna tager sammen med din bank beslutningen om, hvorvidt du som forbrugeren skal bruge 3D Secure, når du betaler online via Klarna Checkout.
Når du har indtastet dine kortoplysninger og bekræftet din bestilling, vil beløbet blive reserveret på dit konto. Reservationen holdes frem til ordren sendes, vi belaster ikke din konto før ordren er sendt. Kortbetaling er en sikker betalingsmåde. Cocopanda germmer ikke dine kortoplysninger, givet i forbindelse med dit køb. Alle kortoplysninger bliver sendt krypteret.
Vi sender ikke ordre pr. efterkrav.
Levering
Vores leveringstid er 1-2 arbejdsdage.
Som klubmedlem tilbydes du fri fragt til udleveringssteder (pakkeshop eller Nærboks) ved køb over 199 kr. For ikke-medlemmer er fri fragt tilgængelig ved køb over 399 kr.
Læs mere om vores kundeklub her.
Du får en e-mail, når din bestilling er afsendt fra os, den indeholder informationerne du behøver, for at kunne spore din pakke. Du har desuden altid tilgang til disse informationer inde på "Min side" under "Mine ordrer", når du er logget ind på Cocopanda.dk. Vær venligst opmærksom på, at du først kan se informationer om pakkens forløb, når den er registreret på en pakketerminal. I nogle tilfælde vil du derfor først sent på aftenen kunne se pakkeinformationer, selv om pakken er afsendt tidligere på dagen.
Vi har retten til at kræve returomkostninger på 59 kr, såfremt pakken er uafhentet, eller hvis modtagelsen af pakken nægtes. Disse omkostninger ved returfragten vil vi således modregne ved en kreditering af ordren.
Vi leverer til hele Danmark, dog ikke til Grønland og Færøerne.
Du vælger hvordan din pakke skal leveres:
«Hent i postbutik» (Bring)
Vi sender din pakke i en pakkeshop eller Nærboks, hvor du selv henter den. Fragtprisen er 39 kr for køb under 199/399, dette afhænger af om du er medlem eller ikke.
«Hjemlevering» (Bring)
Vi afleverer din pakke til din adresse, og fragtprisen er 49 kr.
Hos os har du 30 dages fortrydelsesret*, hvis du vil returnere et købt produkt.
Medlemmer får fri retur, ikke-medlemmer betaler 59 kr for returfragt.
Sådan gør du:
1. Log ind på "Min side" og vælg fanen Kundeservice.
2. Vælg "Lav en ny henvendelse" og vælg derefter "30-dages fortrydelsesret".
3. Vælg så årsagen til retur, hviken ordre det gælder, og dernæst hvilke produkter du ønsker, at sende i retur. Tryk på fortsæt oppe i højre hjørne.
4. Efter billed uploading (valgfrit) vælger du enten "Fortsæt" eller "Billed".
5. Her efter vælger du "returner varerne"
6. Vælger du "returner varerne" vil du få de nødvendige instrukser, samt en returlabel ( PDF -fil ligger under vis/print). Denne printer du ut, klistrer på pakken og leverer ind til Bring.
Normalt tager det gerne en god uge før din retur er modtaget og færdig behandlet hos os.
Hvis du har brug for at komme i kontakt med os vælger du «skriv til kundeservice». Her kan du sende os en besked, så svarer vi dig indenfor 24 timer på hverdage.
Vores returseddel indeholder den nødvendige information, vi må have for at kunne spore din returforsendelse. Derfor anbefaler vi dig dette alternativet. Hvis du ikke er medlem, vil vi opkræve 59 kr for returforsendelsen, når vi refunderer dit køb. Du kan selvfølgelig også vælge at sende varerne i retur på egenhånd ved at betale portoen på indleveringsstedet, men vær da obs på at varene sendes på eget ansvar. Vi vil ikke kunne behandle sagen før vi har modtaget din retur. Husk at udfylde skemaet for fortrydelsesret og læg dette med i pakken du returnerer (evt. send det til os på mail). Skemaet for fortrydelsesret er vedlagt i din ordrebekræftelsesmail, som du modtog ved bestillingen.
Varen sendes til:
Cocopanda.dk
C/O Bring Danmark
Kongens Kvarter 14
7000 Fredericia
NB! Husk at vedlægge dit ordrenummer i pakken (hvis du tager returen, uden om os).
* Fortrydelsesretten forudsætter at varen kan leveres tilbage i samme stand og mængde. Det vil sige at du kan ikke fortryde købet hvis du har brudt forseglingen på et produkt. Skulle du returnere en brugt vare vil vi reducere betalingen tilsvarende værdiforringelsen. Vi er forpligtet til at tilbagebetale beløbet inden 14 dage efter modtagelsen af retursendingen.
Fortrydelsesretten giver erhvervsdrivende ret til at opkræve en kunde når produktet er påført en værdireduktion som følge af brug udover det som er nødvendig for at fastslå varens art, egenskab og/eller funktion. (jr. Ang Fortrydelsesretten §25).
Vi har udvidet returret for julegaver (købt i 2023) t.o.m. 31/1-24. Udover forlænget returret gælder normal rutine ved retur af varer. Varen må returneres i samme tilstand eller mængde, som den ankom og må returneres i original emballage.
Hvis uheldet skulle være ude og du har modtaget en defekt vare, behøver du ikke bekymre dig. Du har reklamationsret på alle varer købt hos os i henhold til forbrugerkøbeloven.
Vi ønsker selvfølgelig at løse problemet, så hurtiget og smertefrit for dig som muligt. en løsning kan være at vi erstatter produktet - alternativt tilbagebetaler vi købet, hvis det ikke længer er muligt at ersatte det.
Ved tilbagebetaling får du pengene tilbage inden for 14 dage, fra vi har modtaget retur. Vi dækker naturligvis fragtomkostningeren på defekte vare.
For at få hjælp hurtigst mulig kan du nemt kontakte os inde på "Min side" under Kundeservice. Ellers kan du kontakte os på [email protected] Kundeservice svare normalt inden for 24 timer, på hverdage.
Fejl kan desværre opstå. Og siden vi pakker dine varer manuelt kan der forkomme fejl. Hvis varerne du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt bør du registrere dette inde på "min side" under Kundeservice. Så vi kan rette op i fejlen, hurtist muligt.
Vælg kategori "Fejl ved leverancen" Kryds den eller de vare af du mangler, Skulle du have modtaget andre varer end det/de du bestile, sætter vi pris på at du skriver navet på produktet og vedlægger billed af det du har modtaget (da også gerne pakkeseddlen som ligger i pakken). Billedet uploades inde i sagen.
Nogle gange går det desværre galt og din pakke bliver skadet mens den er på vej til dig. Da er det godt at vide at vi har aftale med Posten sådan at du ikke risikerer at tabe pengene du betalte for den ødelagte vare. Dersom du henter pakken på et udleveringssted, er det bedst at fylde ud skademelding med det samme, og levere den skadede pakken tilbage til dem. Det gælder også dersom det ikke er skade på ydre emballage. Derefter kan du registrere en sag hos os i denne kategori. Vi svarer dig så hurtigt som mulig. Skademelding ønsker vi for at vi skal kunne sende et erstatningskrav til Posten. Vær så venlig at ikke returnere skadede pakker direkte til os. Da vil ikke skaden blive registreret af Posten.
Om du derimod har modaget en skadet vare i postkassen, trænger du ikke skrive skademelding. Da sender du os en melding, og kan gerne laste op et billede.
Hvis du savner din pakke benytter du denne kategori. Når der er ophold i sporingen på pakken vil vi undersøge med Posten for at finde ud af det. Enten bliver pakken fundet og leveret eller så sender vi pakken på nyt. I nogle tilfælde får ikke postembedet leveret din pakke og tager den med tilbage til dit postkontor. Normalt vil du få hentemelding, men der er værdi at efterlyse pakken når det er gået over normal leveringstid. Finder ikke Posten din pakke tager du kontakt med vores kundeservice under denne kategori. Når din pakke ikke leveres inden aftalt tid kan du som kunde fastsætte en rimelig tillægsfrist. Skulle denne frist overskrides kan du hæve købet og få pengene tilbage inden 14 dage.
Det er enkelt at melde fra om fejl til os:
- Log ind på din profil, gå videre til kundeservice for at lave en ny henvendelse.
- Klik på rigtig kategori. Følg instruktionerne ved at klikke på den mest relevante årsag ved hvert trin.
- For kategorien "garanti / reklamation" kan du kun registrere sag på én vare ad gangen. Vælg varen det gælder.
- For de andre kategorier må du først vælge hvilken ordre det gælder. Derefter kan du vælge én eller flere varer fra samme ordre.
- Hvis det er relevant kan du lægge ved billeder. Skriv ind en forklaring på hvad som er problemet.
- Klik på "fuldfør" nederst på siden. Du vil få en bekræftelse på at sagen er blevet registreret.
"Hvad sker efter at jeg har registreret en sag?"
Vi vil svare dig så hurtigt som muligt og finde en løsning som du kan være fornøjet med. Når vi svarer på din sag så sendes der automatisk ud en e-mail for at varsle dig. Husk også at du når som helst kan finde igen din sag under "Kundeservice" på "Min side". Hvis du går ind på din sag kan du læse alle svar fra os og du kan også sende et nyt svar til os. Vi svarer normalt inden 24 timer, så hvis du ikke får e-mail kan det være klog at logge ind og tjekke. Det kan desværre ske at e-mailen bliver stoppet af et spamfilter.