Kontakt os

Tjek vores infosider først!

Vi ønsker, at du som kunde nemt og hurtigt kan komme i kontakt med os, hvis du har et spørgsmål eller andet på hjerte. Der er dog meget, der nemt og hurtigt kan løses på egen hånd. Før du ringer eller skriver, beder vi dig derfor om at se nærmere på infosiderne inde på vores kundecenter. Tjek også Spørsmål og svar, hvor du finder svar på de oftest stillede spørgsmål fra vores kunder.

...Og tjek "Min side"!

Her kan du nemt, hurtigt og overskueligt få overblik over status og track & trace på dine ordrer, se tidligere køb, ændre dine personoplysninger og adresser, og så kan du også henvende dig til vores kundeservice. Når du klikker på "Min side", vil du finde en menu, der leder dig videre til de forskellige funktioner.

Hvordan kontakter du os?

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os på er via vores supportsystem. Opret en henvendelse til vores kundeservice ved at klikke ind på punktet Kundeservice under "Min side". Du skal være logget ind for at oprette en besked.

Vi vil altid besvare henvendelser inden for 24 timer på hverdage, men oftest langt hurtigere. Husk at være grundig, når du vælger, hvilken kategori, du ønsker at registrere din henvendelse under, da dette sikrer hurtigst mulig svartid.

Kundetelefon:

Vi er tilgængelige på telefon på 38 416 416 fra mandag-torsdag fra kl. 10:00-16:00 og fredag fra 10:00-15:00.
Lørdag, søndag og helligdage er der lukket for telefonsupport.

I perioden 3/7 t.o.m. 18/8 vil kundeservice være tilgængelig mandag – fredag kl 10-15.

Vi anbefaler, at du opretter en henvendelse til vores kundeservice ved at klikke ind på punktet Kundeservice under "Min side" i stedet for at ringe, da dette vil sikre den bedste og mest præcise service.