Hvordan handle?
Hvordan handler jeg


Det er enkelt og sikkert at handle hos os. Du kan selv vælge, om du vil oprette en kundeprofil eller foretage en handel som gæst. Hvis du handler som gæst, logger du ikke ind, men registrerer kun din e-mail og leveringsinformation. Alle bestillinger, du foretager som gæst, vil blive registreret på din e-mail, og du kan til enhver tid oprette en kundeprofil og få adgang til dine tidligere bestillinger.

Ved hjælp af vores søgefunktion på hjemmesiden kan du nemt finde de produkter, du er interesseret i. Du kan også filtrere efter forskellige kategorier for at finde de produkter, der er relevante for dig og dine ønsker.

Når du har fundet et produkt, du ønsker at købe, trykker du på "køb", og det bliver lagt i indkøbskurven (Nb! hvis der står ”vis” i stedet for ”køb”, betyder det at der findes flere alternativer for det valgtet produkt eks. 50ml, 100ml. mv). Du kan også trykke på hjertet for at tilføje produktet til din ønskeliste, så gemmes det til senere.

For at komme direkte til indkøbskurven finder du ikonet øverst i højre hjørne. Hvis du har et gavekort, skal koden tilføjes i indkøbskurven, inden du går til kassen. Kontroller indholdet, inden du fortsætter.

Næste trin er at sikre, at oplysningerne på ordren er korrekte. Navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer må kontrolleres. Hvis alt stemmer, vælger du betalingsmetode og bekræfter bestillingen.


På Cocopanda.dk kan du velge mellem flere betalingsmuligheder:

Klarna: Vi samarbejder med Klarna for at tilbyde dig fleksible og enkle betalingsmåder, sådan at du kan handle hvad du vil, når du vil. Læs mere her

MobilePay: Vi tilbyder også betaling med MobilePay, hvis du har en smartphone der er sat op til MobilePay - og en konto der er forbundet til et betalingskort (Dankort, Visa, MasterCard, Maestro eller Visa Electron). Vælg MobilePay i kassen og følg vejledningen for at betale over mobilen. Du skal være 15 år for at bruge MobilePay.

3D secure er en ekstra sikkerhedsfunktion i forbindelse med online kortbetalinger. 3D Secure er også kendt som "Verified by Visa" eller "MasterCard Secure Code". Det er bankens beslutning at tilbyde denne funktion til forbrugeren. Klarna tager sammen med din bank beslutningen om, hvorvidt du som forbrugeren skal bruge 3D Secure, når du betaler online via Klarna Checkout.

Når du har indtastet dine kortoplysninger og bekræftet din bestilling, vil beløbet blive reserveret på dit konto. Reservationen holdes frem til ordren sendes, vi belaster ikke din konto før ordren er sendt. Kortbetaling er en sikker betalingsmåde. Cocopanda germmer ikke dine kortoplysninger, givet i forbindelse med dit køb. Alle kortoplysninger bliver sendt krypteret.

Vi sender ikke ordre pr. efterkrav.

Vores leveringstid er 1-2 arbejdsdage.

Som klubmedlem tilbydes du fri fragt til udleveringssteder (pakkeshop eller pakkeboks) ved køb over 299 kr. For ikke-medlemmer er fri fragt tilgængelig ved køb over 399 kr.

Læs mere om vores kundeklub her.

Du får en e-mail, når din bestilling er afsendt fra os, den indeholder informationerne du behøver, for at kunne spore din pakke. Du har desuden altid tilgang til disse informationer inde på "Min side" under "Mine ordrer", når du er logget ind på Cocopanda.dk. Vær venligst opmærksom på, at du først kan se informationer om pakkens forløb, når den er registreret på en pakketerminal. I nogle tilfælde vil du derfor først sent på aftenen kunne se pakkeinformationer, selv om pakken er afsendt tidligere på dagen.

Vi forbeholder os retten til at kræve de reelle returomkostninger, såfremt pakken forbliver uafhentet, ikke kan leveres eller hvis modtagelsen af pakken nægtes. Omkostningerne for returen vil i disse tilfælde fratrækkes kreditering af ordren.

Vi leverer til hele Danmark, dog ikke til Grønland og Færøerne.

Du vælger hvordan din pakke skal leveres:

«
Hent i pakkeshop» (Bring)

Vi sender din pakke i en pakkeshop eller pakkeboks, hvor du selv henter den. Fragtprisen er 39 kr for køb under 299/399, dette afhænger af om du er medlem eller ikke.

«Hjemmelevering» (Bring)

Vi afleverer din pakke til din adresse, og fragtprisen er 49 kr.


Hos os har du 30 dages fortrydelsesret*, hvis du vil returnere et købt produkt. 

Medlemmer får fri retur, ikke-medlemmer betaler 59 kr for returfragt.

Sådan gør du:

1. Log ind på "Min side" og vælg fanen "Kundeservice".
2. Vælg "Lav en ny henvendelse" og vælg derefter "30-dages fortrydelsesret".
3. Vælg så årsagen til retur, hviken ordre det gælder, og dernæst hvilke produkter du ønsker, at sende i retur. Tryk på fortsæt oppe i højre hjørne.
4. Efter billed uploading (valgfrit) vælger du enten "Fortsæt" eller "Billed".
5. Her efter vælger du "Returner varerne"
6. Vælger du "Returner varerne" sender vi dig en pdf-fil som ligger under vis/print i sagen. Denne printer du og klistrer på pakken. Normalt tager det gerne en god uge før din retur er modtaget og færdig behandlet hos os.

Hvis du har brug for at komme i kontakt med os vælger du «Skriv til kundeservice». Her kan du sende os en besked, så svarer vi dig indenfor 24 timer på hverdage.

Vores returseddel indeholder den nødvendige information, vi må have for at kunne spore din returforsendelse. Derfor anbefaler vi dig dette alternativet. Hvis du ikke er medlem, vil vi opkræve 59 kr for returforsendelsen, når vi refunderer dit køb. Du kan selvfølgelig også vælge at sende varerne i retur på egenhånd ved at betale portoen på indleveringsstedet, men vær da obs på at varene sendes på eget ansvar. Vi hæfter ikke for pakker som skades eller forsvinder underveis, og vi vil ikke kunne behandle sagen før vi har modtaget din retur. Husk at udfylde skemaet for fortrydelsesret og læg dette med i pakken du returnerer (evt. send det til os på mail). Skemaet for fortrydelsesret er vedlagt i din ordrebekræftelsesmail, som du modtog ved bestillingen.

Varen sendes til:
Cocopanda.dk
C/O Bring Danmark
Kongens Kvarter 14
7000 Fredericia

NB! Husk at vedlægge dit ordrenummer i pakken (hvis du tager returen, uden om os).

* Fortrydelsesretten forudsætter at varen kan leveres tilbage i samme stand og mængde. Det vil sige at du kan ikke fortryde købet hvis du har brudt forseglingen på et produkt. Hvis du returnerer en brugt vare vil vi reducere tilbagebetalingen. Vi er forpligtet til at tilbagebetale beløbet inden 14 dage efter modtagelsen af retursendingen.

Fortrydelsesretten giver erhvervsdrivende ret til at opkræve en kunde når produktet er påført en værdireduktion som følge af brug udover det som er nødvendig for at fastslå varens art, egenskab og/eller funktion. (jr. Ang Fortrydelsesretten §25).

Vi har udvidet returret for julegaver (købt i 2023) t.o.m. 31/1-24. Udover forlænget returret gælder normal rutine ved retur af varer. Varen må returneres i samme tilstand eller mængde, som den ankom og må returneres i original emballage.


Hvis uheldet skulle være ude og du har modtaget en defekt vare, behøver du ikke bekymre dig. Du har reklamationsret på alle varer købt hos os i henhold til forbrugerkøbeloven

Vi ønsker selvfølgelig at løse problemet, hurtigst muligt for dig. En løsning kan være at vi erstatter produktet - alternativt tilbagebetaler vi købet, hvis det ikke længer er muligt at ersatte det.
Ved tilbagebetaling får du pengene tilbage inden for 14 dage, fra vi har modtaget returen. Vi dækker naturligvis fragtomkostningerne på defekte vare.

For at få hjælp hurtigst muligt kan du enkelt kontakte os inde på "Min side" under "Kundeservice". Ellers kan du kontakte os på [email protected]. Kundeservice svarer normalt inden for 24 timer, på hverdage.

Fejl kan desværre opstå. Og siden vi pakker dine varer manuelt kan der derfor forekomme fejl. Hvis varerne du har modtaget, ikke stemmer med det du har bestilt, bør du registrere dette inde på "Min side" under "Kundeservice" så vi kan rette fejlen, hurtigst muligt.

Vælg kategori "Fejl ved leverancen"  og marker den eller de vare af du mangler. Skulle du have modtaget andre varer end det/de du bestilte, sætter vi pris på at du skriver navet på produktet og vedlægger billed af det du har modtaget (da også gerne billede af pakkeseddelen som ligger i pakken). Billedet uploades inde i sagen.


Nogle gange kan der desværre opstå skader under transport. Derfor kan det være godt at vide, at vi har en aftale med Bring, så du ikke risikerer at miste de penge, du har betalt for den beskadigede vare. Hvis uheldet er ude, ønsker vi at du kontakter os, hurtigst muligt, så vi kan starte en sag hos Bring.

Har du har fået din pakke sendt til et udleveringssted, kan du nægte modtagelse. Så vil den beskadigede pakke returneres til os, dog er det en fordel at du informerer os om dette, så der ikke opstår misforståelser.
Dette gælder også, selvom der ikke skulle være nogle synlige skader på den ydre emballage. For at sikre en hurtig håndtering af sagen beder vi dig også om at registrere en sag via "Min side", så vi vil svare dig snarest mulig.

Hvis du har modtaget din pakke i din postkasse, opretter du blot en reklamation inde på "Min side". Allerhelst vedhæfter du billeder af skaden/skadesomfanget, så vi kan vurdere sagen og komme frem til bedst mulig løsning.

Vær venlig ikke at returnere beskadigede pakker direkte til os uden at have været i kontakt med os først.


Hvis du mangler din pakke, skal du benytte kategori "Ikke modtaget pakke" på "Kundeservice".

I nogle tilfælde stopper sporingstrafikken på pakken op. Giv os besked, så vil vi undersøge dette med Bring for at finde ud af, hvor pakken befinder sig.
Enten lokaliseres pakken og den bliver leveret, ellers vil vi sende dig en ny pakke. Det er en fordel at efterlyse pakken så tidlig som muligt, hvis den er forsinket ud over den normale leveringstid.


Det er enkelt at melde fra om fejl til os:

  • Log ind på din profil, gå videre til "Kundeservice" for at lave en ny henvendelse.
  • Klik på rigtig kategori. Følg instruktionerne ved at klikke på den mest relevante årsag ved hvert trin.
  • For kategorien "Garanti / reklamation" kan du kun registrere sag på én vare ad gangen. Vælg varen det gælder.
  • For de andre kategorier må du først vælge hvilken ordre det gælder. Derefter kan du vælge én eller flere varer fra samme ordre.
  • Hvis det er relevant kan du vedlægge billeder. Skriv en kort forklaring på hvad problemet gælder.
  • Klik på "Fuldfør" nederst på siden. Du vil få en bekræftelse på at sagen er blevet registreret.

"Hvad sker efter at jeg har registreret en sag?"

Vi vil svare dig hurtigst mulig og finde en god løsning for dig. Når du får svar i din sag, varsles du automatisk på e-mail. Husk også at du når som helst kan finde sagen under "Kundeservice" på "Min side". Hvis du går ind på sagsnummeret kan du læse alle svar fra os og du kan også sende et nyt svar. Vi svarer normalt inden 24 timer på hverdage.